Kajaanin Hakalle vahvistusta valmennustiimiin! - Marko Milunović
Kajaanin Haka ryJulkaistu: 14.03.2024 15.00

Kajaanin Hakalle vahvistusta valmennustiimiin! - Marko Milunović

Valmentaja Marko Milunović aloittaa työnsä Hakan P17/Miesten edustuksen valmennusryhmässä tällä viikolla. Valmennuspäällikkö Karri Hentilä näkee, että Milunović tuo arvokasta lisäosaamista valmennusryhmään.

"Aina on hienoa saada kovaa osaamista seuraan. Tekijöitä ei ole ikinä liikaa, ja Marko on tekijä. Tarvitsemme osaamista, että pelaajakehityksemme pysyy laadukkaana myös jatkossa ja ollaan parempia kuin." - Karri Hentilä

Serbialainen, UEFA A valmentajatutkinnon suorittanut Milunović, on palannut seitsemän vuoden jälkeen Kajaanin Hakaan nyt valmentajan rooliin. Haka oli hänen ensimmäinen seuransa, kun hän muutti Suomeen ja pelasi silloin vielä jalkapalloa. Hän kertoo olevansa hyvillään ja ylpeä uudesta sopimuksestaan. Hän ei malta odottaa päästä hommiin ja auttamaan päävalmentaja Risto Putkosesta jo tulevana sunnuntaina, kun Hakan P17 pelaa kauden ensimmäisen kotiottelunsa Kajaanissa.

Milunović tulee tekemään tiivistä yhteistyötä Hentilän ja Putkosen kanssa. Jälkimmäinen valmensi häntä aikoinaan, joten miehet tuntevat toisensa hyvin. Koska valmennusryhmä on jo ennestään tuttu, hän uskoo, että he voivat tehdä paljon joukkueiden menestyksen ja nuorten pelaajien kehityksen eteen. "Pelaajien tukeminen niin kentällä, kuin sen ulkopuolellakin on tärkeää, ja uskon että voin antaa osaamistani pelaajakehityspolkuun", Milunović toteaa.

Lopuksi vielä päävalmentajan mietteet tiimilisäyksestä:

"Tervetuloa Marko valmennustiimiin! Saadaan loistavaa valmennusta erikoistilannepuolelle ja treeneihin sähäkkyyttä ja lisää vaatimustasoa ja sitä kautta myös lisää taktista näkemystä. Olen erittäin tyytyväinen, että saamme tämän tason osaamista valmennustiimiimme." - Risto Putkonen

Kajaanin Haka ry

Kalliokatu 7 (käynti koivukoskenkadulta)

87100 KAJAANI

Puh. 08 629 870